czwartek, 16 kwietnia 2015

Drożdże i zioła - kiedy przestają być przyjaciółmi

Na początku chciałabym zaznaczyć,  że nie jestem lekarzem, więc to, co piszę  oparte jest na moich doświadczeniach,  odczuciach i dedukcji, a nie profesjonalnej diagnozie.

Otóż, od około miesiąca codziennie spożywałam drożdże w tabletkach i mieszankę ziołową. Moim celem było,  oczywiście, szybsze zapuszczenie zdrowych włosów. Suplementy te pomagały w tym.

Niestety, wczoraj miałam nieprzyjemne zawirowania zdrowotne i suplementy te są ,,głównymi podejrzanymi". Podobne sytuacje miały miejsce podczas kuracji około pół roku temu, jednak wtedy jeszcze nie pomyślałam o ich związku z tymi suplementami. Myślę,  że doszło do przewitaminizowania lub wypłukania ważnego pierwiastka z organizmu,  np. Magnezu.

Nie chcę tutaj nikogo straszyć ani zniechęcać do suplementów diety,  jednak pamiętajmy,  aby zawsze zachowywać umiar, a najlepiej spożywać je pod kontrolą lekarza/dietetyka.

Jestem ciekawa czy Wam też zdarzyło się coś podobnego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz