czwartek, 20 listopada 2014

Szampon Biovax Naturalne Oleje - kiedy nie masz czasu na odżywkę/maskę

Dzisiaj chcę się podzielić moimi spostrzeżeniami na temat Intensywnie Regenerującego Szamponu L'biotica Biovax Naturalne Oleje.
Kupiłam go przed wakacjami, ponieważ wiedziałam, że będę potrzebować jak najsilniejszego nawilżenia dla moich włosów. Przez dwa tygodnie, będąc w Chorwacji, używałam go razem z maską Biovax z tej samej serii, aby jak najlepiej zadbać o włosy po kąpielach w morzu i ostrym słońcu (oczywiście, zabezpieczałam włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, jednak nie da się uniknąć działania słonej wody czy promieni słonecznych w 100%).  
Przez kolejne 2 tygodnie używałam go solo. Nie miałam czasu na używanie odżywek, masek, olejów itp, więc musiałam mieć szampon, który nie tylko oczyści skórę głowy, ale też odpowiednio zadba o stan moich włosów.
Co dla mnie było najważniejsze przy wyborze szamponu?
~> Biovax to polska firma
~> Produkt nie zawiera SLS, SLES (na które źle reaguje moja wrażliwa skóra głowy)
~> Nie zawiera także parabenów i olejów mineralnych
~> Pozytywne opinie
~> Ochrona UV dzięki olejowi arganowemu
~> Cena: zapłaciłam ok. 17zł/200ml. Cena adekwatna do działania.
 ~> Ma dobry, naturalny skład:
Aqua (woda), Cocamidopropyl Betaine (łagodna substancja myjąca i pianotwórcza, pozyskiwana z naturalnych surowców (olej kokosowy)), Sodium Cocoamphoacetate (delikatny środek myjący otrzymywany z kokosa), Cocamide DEA (delikatny środek myjący, renatłuszczający, odbudowuje barierę lipidową), Coco-Glucoside (substancja myjąca, bardzo delikatna dla skóry, lekko kondycjonuje włosy), Acrylates Copolymer (zmiękcza, wygładza, poprawia konsystencję kosmetyku), Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Macadamia Integrifolia Seed Oil (olej makadamia), Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Cocamidopropylamine Oxide (substancja antystatyczna, zapobiega elektryzowaniu się włosów), Dicaprylyl Ether (emolient lekki, zmiękcza i wygładza, chroni przed utratą wody) , Lauryl Alcohol (zmiękczacz), Polyquaternium-10 (substancja antystatyczna, filmotwórcza), Polyquaternium-22 (substancja antystatyczna, nawilżająca), Polyquaternium-7(polimer, nawilża, zostawia powłokę ochronną), Allantoin (nawilża, łagodzi, działa przeciwzapalnie), Glycerin (humektant, utrzymuje wilgoć), Lawsonia Inermis Extract (Henna o działaniu wygładzającym, nabłyszczającym i pogrubiającym włosy, kondycjonuje skalp, wzmacnia cebulki), Styrene/Acrylates Copolymer (zmiękcza, wygładza, zostawia film na włosach), Parfum, Methylisothiazolinone (konserwant), Citric Acid (konserwant, regulator pH), Sodium Hydroxide (regulator pH), Tetrasodium EDTA (konserwant), Sodium Benzoate (konserwant), Benzoic Acid (konserwant), Potassium Sorbate (konserwant), Citronellol (substancja zapachowa), Hexyl Salicylate (substancja zapachowa) , C.I. 19140 (barwnik), C.I. 16255 (barwnik).


Konsystencja


Efekty:
~> dobrze umyte włosy i skalp (czasem wystarczało 1 mycie, czasami trzeba było umyć głowę 2 razy)
~> niepodrażniona skóra głowy
~> nawilżone, odżywione i wygładzone włosy

~> włosy świeże, lekkie, delikatnie pachnące
~> rozczesywanie łatwiejsze niż po użyciu zwykłego szamponu 
~> mniej rozdwojonych końcówek

Gorąco polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz