poniedziałek, 27 lipca 2015

Szybka Odżywka BinoSpa - recenzja

Szybka odżywka BingoSpa jest dosyć specyficznym produktem, której działanie trudno jest opisać po jednym lub kilku użyciach. Po zużyciu prawie połowy produktu, przedstawiam moją opinię.


Szczerze mówiąc, moje oczekiwania wobec niej były duże. Liczyłam na nawilżenie,  odżywienie i zregenerowanie kosmyków. Zgodnie z obietnicami producenta, powinno to nastąpić szybko.


Konsystencja jest dosyć gęsta,  kremowa. Zapach dosyć przyjemny, mnie kojarzy się z kremem do opalania :) Odżywka jest zamknięta w plastikowym, estetycznym opakowaniu z bardzo wygodną pompką, dzięki której wydobywamy dokładnie taką ilość produktu, jak chcemy bez potrzeby otwierania, wylewania itp. Zwykle wyciskam kilka pompek (5-6). Taka ilość wystarczy do pokrycia średniej długości włosów. Uważam, że produkt jest wydajny.


Niestety, działanie odżywki nie jest już tak zachwycające. Włosy po jej użyciu nie są odpowiednio wygładzone, a nawet lekko szorstkie. Zauważyłam większe problemy z rozczesywaniem niż po użyciu podobnych specyfików. Mam jednak nadzieję,  że jej bogaty skład odżywi kosmyki od wewnątrz przy dłuższym stosowaniu. Aby połączyć jej działanie i jednocześnie móc cieszyć się gładkim włosami,  mieszam ją z maską Kallos Silk, co daje oczekiwany efekt :)


Niestety, pomimo wygodnego opakowania i bogatego składu,  nie kupię ponownie tego produktu. Odżywka przede wszystkim powinna nawilżać i wygładzać włosy oraz ułatwiać ich rozczesywanie, czego nie zauważyłam na swoich pasmach po użyciu tego specyfiku.

Produkt zakupiłam na stronie Naturica.pl, dokładnie pod tym adresem. Jego cena to ok 15-17zł (obecnie jest w promocji). Być może warto ją przetestować, a przy pojemności 500ml i wysokiej wydajności posłuży przez długi czas :)

1 komentarz: