środa, 8 lipca 2015

Włosowa aktualizacja - zakończenie akcji Zapuszczamy - Wygrywamy

Hej! :)
Dzisiaj przychodzę z aktualizacją moich włosów. Jak wiecie, brałam udział w akcji Zapuszczamy - Wygrywamy. Od połowy marca do końca czerwca starałam się nie tylko sprawić, by włosy rosły jak najszybciej, ale również by ich ogólny stan się poprawił. Tak więc dbałam nie tylko o cebulki, ale też nawilżenie i odżywienie pasm.

PRZED 14.03.2015r.
PO - 30.06.2015r.

30.06.2015r. (bez flesza)

 Ile cm przybyło włosom na długości? Z 24,5 cm, które zanotowałam w połowie marca, liczba zmieniła się na ~30,5 cm. Jest to dokładnie 6 cm. Czy to dużo? Są to prawie 2 cm na miesiąc. Mój naturalny przyrost wynosi 1 cm. Biorąc pod uwagę to, że ze względów zdrowotnych musiałam odstawić suplementację, jestem bardzo zadowolona z efektów. Samymi kosmetykami i masażem udało mi się zwiększyć przyrost o prawie 1 cm (dokładnie troszkę ponad 0,7 cm).

Długość ~30,5cm

Cieszę się również z tego, że udało mi się poprawić ogólny stan włosów. Są wygładzone i nawilżone. Co baaardzo ważne - nie mam żadnych rozdwojonych końcówek! To jest równoznaczne z tym, że nie muszę wybrać się z wizytą do fryzjera, więc nie zostanie mi odebrana około połowa efektów pracy (podcięcie 2-3cm) :D

Czego w tym czasie używałam?

Przez pierwszy miesiąc spożywałam drożdże Lewitan i zioła, które musiałam po tym czasie odstawić. O wiele ważniejsze były prukty działające od zewnątrz:

Szampony:
Aloesowy Optima - Aloe Pura, codzienna pielęgnacja (co 2-3 dzień)
Ziaja Med przeciw wypadaniu, raz w tygodniu
BingoSpa z kolagenem, codzienna pielęgnacja (co 2-3 dzień)
BingoSpa z olejkiem arganowym, codzienna pielęgnacja (co 2-3 dzień) - niewiele użyć

Odżywki:
Ziaja Intensywna Odbudowa (ceramidy, jojoba) bez spłukiwania
Szybka Odżywka BingoSpa

Maski:
Kallos Keratin
Kallos Silk (kilka razy)

Oleje:
Łopianowy Green Pharmacy
Łopianowy Babuszki Agafii
Kokosowy

Wcierki:
Cece MED przeciw wypadaniu (codziennie przez pierwsze 4-5 tygodni akcji)
Jantar (codziennie przez ostatnie 3 tygodnie akcji)

Uważam, że bardzo ważny jest też masaż skalpu, który pobudza pracę cebulek przez poprawę ukrwienia skóry głowy.

Jestem bardzo ciekawa jak innym dziewczynom poszło zapuszczanie włosów w czasie akcji Zapuszczamy - Wygrywamy i jakie rezultaty osiągnęły! :)

2 komentarze: