środa, 4 marca 2015

Udział w akcji ZAPUSZCZAMY-WYGRYWAMY!

15 marca rozpoczyna się akcja ,,ZAPUSZCZAMY-WYGRYWAMY!" na blogu http://wlosowe-inspiracje.blogspot.com/ . Będzie ona trwała do końca czerwca, a ja chętnie wezmę w niej udział! ;)
Jak można się domyśleć, polega ona na wspólnym zapuszczaniu włosów. Świetny pomysł, bo będzie można wzajemnie się wspierać. Co więcej, jest też niezła motywacja! Osoba, która zdobędzie najlepszy wynik, dostanie nagrody-niespodzianki od autorki bloga i konkursu :)
Dla mnie jest to bardziej ciekawa inicjatywa i dobra zabawa niż rywalizacja, ale wiadomo, że super by było coś wygrać ;)
Przed rozpoczęciem muszę podciąć końcówki, bo nie podcinałam ich już ok 3 miesiące, a w czasie akcji szkoda by było tracić wynik ;)
Akurat od marca zaczęłam suplementację i intensywniejszą pielęgnację, więc termin akcji jak najbardziej mi odpowiada ;)
Nie pozostaje nic innego, jak tylko regularnie dbać o włosy, zapisywać wszystko skrupulatnie i czekać na efekty ;)

http://wlosowe-inspiracje.blogspot.com/2015/03/akcja-na-moim-blogu-zapuszczamy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz