poniedziałek, 16 marca 2015

Rozpoczęcie akcji ZAPUSZCZAMY-WYGRYWAMY + mini zakupy

Wczoraj rozpoczęła się akcja ZAPUSZCZAMY-WYGRYWAMY o której pisałam tutaj. Prowadzi ją autorka bloga Włosowe Inspiracje .
W akcji bierze udział 15 dziewczyn. Wszystkim życzę wytrwałości i jak najlepszych efektów!
Sama jestem bardzo ciekawa jakie efekty zobaczę na swoich włosach pod koniec czerwca ;)

Dzisiaj też kupiłam kilka drobnostek ;)
1. Czepki foliowe. Używam ich przy stosowaniu olejków i masek, aby lepiej się wchłaniały.
2. Szczoteczka do twarzy. Ostatnio jest boom na szczoteczki do twarzy. Ja nie mam ochoty na elektryczną za kilkaset złotych, więc postanowiłam zacząć od sprawdzenia zwykłej manualnej szczoteczki.
3. Do tego za namową sympatycznej Pani z Hebe kupiłam maseczkę Ziaji Liście Zielonej Oliwki. Robiąc poprzednie zakupy, zdecydowałam się na oczyszczającą, tym razem na regenerującą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz