sobota, 14 marca 2015

Włosowa aktualizacja

Po około trzech miesiącach ponownie odwiedziłam fryzjera. Co prawda moje włosy nie wymagały tego koniecznie już teraz, ale chciałam je podciąć przed akcją ZAPUSZCZAMY-WYGRYWAMY :)
Przed wizytą moje włosy miały dokładnie 28cm, teraz jest to ok 24,5cm. Te 3-4cm niestety są odczuwalną różnicą na włosach mojej długości :( Ale liczę na przyspieszony porost w najbliższym czasie!


Jako ciekawostkę dodam, że od ostatniego dnia lutego do 11 marca moje włosy zdążyły urosnąć 1 cm, czyli tyle, ile urosły przez wcześniejszy cały miesiąc. Jest to dobry znak, że pielęgnacja działa! 
Niestety, musiałam chwilowo odstawić drożdże, więc przyczyną przyspieszonego porostu musiało być działanie zewnętrzne. Myślę, że przede wszystkim zadziałał lotion Cece MED i masaże głowy!

Aktualizacja włosów 14.03.15r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz