piątek, 27 marca 2015

Recenzja: Szampon Aloesowy 99,9% Bio Aloesu

Witam!
Dziś przychodzę z recenzją niesamowitego produktu!

Produkt firmy Optima -  Aloe Pura, aloesowy szampon do codziennej pielęgnacji włosów.


Zacznę od składu, który jak dla mnie jest znakomity: Aloe Barbadensis (Aloe Vera*), Aqua, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Disodium Cocoamphodiacetate, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel*), Rosa Centifolia (Provence Rose*), Malva Sylvestris (Mallow*), Chamomilla Recutita (Chamomile*), Tilia Vulgaris (Linden Blossom*), Anthemis Nobilis (Roman Chamomile*), Symphytum Officinale (Comfrey*), Calendula Officinalis (Marigold*), Allantoin, Panthenol (Pro-Vitamin B5), Cysteine HCl, Xanthan Gum, Prunus Dulcis (Sweet Almond Oil*), Lavandula Hybrida (Lavender*), Eugenia Caryophyllus (Clove*), Citrus Aurantifolia (Lime*), Cymbopogon Schoenanthus (Lemongrass*), Litsea Cubeba (May Chang*), Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Benzoic Acid. [Citral, Limonene]
*składniki pochodzące z upraw organicznych.



Opis producenta: 
Szampon przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów. Dzięki unikalnej kompozycji wyciągu z aloesu, rumianku, oczaru wirginijskiego i lawendy posiada właściwości odżywcze, oczyszczające, wzmacniające i ochronne. Doskonale nawilża włosy, sprawiając, że stają się silne i błyszczące.

Moja opinia:
Szampon ten ma konsystencję gęstego żelu, przez co jest naprawdę bardzo wydajny!
Znajduje się w tubie stawianej na zakrętce. Osobiście preferuję zamknięcia typu klik, uważam że są wygodniejsze i zapobiegają wyciekaniu produktu. Otwór nie jest za duży, przez co łatwo jest wylać tyle produktu, ile się potrzebuje.
Bardzo dobrze sobie radzi z domywaniem włosów i skóry głowy. Po olejowaniu myję głowę dwukrotnie i włosy są jak najbardziej świeże.
Dla mnie bardzo ważne jest to, by szampon był delikatny i nie podrażniał mojego wrażliwego skalpu. Nie zawiodłam się na tym szamponie, nie mam żadnych negatywnych skutków na skórze głowy.
Jego zadaniem jest również nawilżenie włosów. Co prawda, po każdym myciu używam odżywki, ale preparaty bez spłukiwania nakładam od ucha w dół. Stosując ten szampon, włosy nawet przy nasadzie są błyszczące, gładkie i łatwe do rozczesania, więc również w tym wypadku spełnia swoje zadanie.
Jeśli chodzi o dostępność, to nie spotkałam tego produktu w sklepach stacjonarnych, można je kupić przez internet (Allegro, Ebay). Mój szampon pochodzi ze sklepu Eleri (http://eleri.pl/ ). W tym sklepie jego cena wynosi 32,50zł. Na Allegro znalazłam go w cenie 35,50zł.


Podsumowując: Aloe Pura to bardzo delikatny szampon o naturalnym składzie. Jestem bardzo zadowolona z efektów po jego regularnym stosowaniu: ukojony skalp, włosy świeże, lśniące i nawilżone!

Po skończeniu opakowania, wypróbuję inne produkty, jednak ten szampon znajdzie się na liście moich ulubieńców!

4 komentarze: