poniedziałek, 22 czerwca 2015

Lekki krem brzozowy Sylveco - recenzja

Na cieplejsze dni chciałam znaleźć krem, który nawilży moją skórę, bez uczucia lepkości. Trafiłam na Lekki Krem Brzozowy Sylveco i od razu postanowiłam go kupić i przetestować!


Bardzo ważny jest dla mnie jego naturalny skład. Oto on: 
Woda, Olej z pestek winogron, Olej sojowy, Ksylitol, Sorbitan Stearate & Sucrose Cocoate, Masło karite (Shea), Stearynian glicerolu, Olej arganowy, Olej jojoba, Kwas stearynowy, Alkohol cetylostearylowy, Alkohol benzylowy, Betulina, Witamina E, Ekstrakt z aloesu, Alantoina, Guma ksantanowa, Kwas dehydrooctowy, Ekstrakt z mydlnicy lekarskiej, Lupeol, Kwas oleanolowy, Kwas betulinowy




Opakowanie jest bardzo ładne, wygodne i higieniczne. Nie musimy zanurzać palców w produkcie, lecz naciskamy pompkę i otrzymujemy odpowiednią ilość kremu. Krem stosuję codziennie rano i co drugi dzień na noc, na przemian z olejkiem z pestek winogron.


Konsystencja jest delikatna, ani lejącą, ani tłusta. Ma bardzo subtelny zapach, który dla mnie jest przyjemny. Krem łatwo rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Pozostawia twarz miękką, nawilżoną i odżywioną. Jedynym mankamentem jest to, że buzia się po nim świeci. Moja cera ma do tego tendencje, a ten krem tego nie powstrzymuje, ale też nie pogarsza. Nie podrażnia,  nie uczula i nie zapycha, co jest dla mnie niezwykle istotne. Wręcz przeciwnie, w czasie stosowania tego kremu i olejku, nie pojawiały się żadne większe stany zapalne, co uważam za ogromny sukces tych produktów!


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z działania kremu i polecam go każdemu, kto szuka delikatnego i naturalnego kremu, który świetnie nawilża i poprawia kondycję skóry. Myślę, że sprawdzi się przy każdym typie cery - nie zapominajmy, że nawet tłusta skóra potrzebuje nawilżenia!
Krem dostępny jest w niektórych sklepach zielarskich i z naturalnymi kosmetykami. Ja kupiłam go na stronie Naturica.pl. Jego cena to 30,70. Nie jest to najniższa półka cenowa, jednak moim zdaniem naprawdę warto, ze względu na naturalny skład i pożądane działanie. Więcej informacji i opinii, a także możliwość zakupu TUTAJ.

2 komentarze:

  1. Nie miałam, ale wolę cięższe kremy, nawet pod makijaż :) A ostatnio stosuję tylko olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera by sobie nie poradziła z ciężkimi kremami.. Olejki stosuję tylko na noc :)

      Usuń