wtorek, 26 maja 2015

BingoSpa Olej z pestek winogron 100% - recenzja

Niedawno pisałam o przesyłce ze sklepu Naturica. Znalazł się w niej między innymi Olej z pestek winogron 100% marki BingoSpa.

Produkt zamknięty jest w małej buteleczce o pojemności 10ml. Butelka jest ciemna, lecz przeźroczysta z estetyczną etykietą i białą zakrętką.

Sam olej jest tłoczony na zimno, dzięki czemu zachowuje swoje dobroczynne właściwości. Na stronie Naturica.pl znajdujemy następujące informacje: ,,olej z pestek winogron wyróżnia się bardzo dużą, większą niż w innych olejach, zawartością niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych. W jego składzie znajdzie się też bardzo dużo witaminy E (tokoferoli) oraz flawonoidów. Olej ten zawiera sporo minerałów, lecytyny oraz bardzo silny przeciwutleniacz o nazwie resveratrol".


Zastosowanie
Olej może być używany zarówno w kuchni, jak i w łazience ;) Mnie bardziej interesuje drugie rozwiązanie.

Oleju z pestek winogron używam co drugi dzień na twarz, zamiast kremu na noc. Co ciekawe, wchłania się lepiej niż niejeden krem ;) Oczywiście, nie wolno przesadzić z ilością produktu. Następnego poranka skóra wygląda lepiej - jest wygładzona i nawilżona. Co dla mnie ważne, zauważyłam złagodzenie stanu zapalnego po użyciu tego produktu. Na mojej twarzy pojawiła się boląca, czerwona ,,niespodzianka", a już następnego dnia po użyciu olejku - wyprysk zmniejszył się, kolor zbladł i zniknął ból. Póki co, moja cera utrzymuje się w bardzo dobrym stanie. Olej jej nie zapycha, za to pięknie nawilża i odżywia. Liczę również na regulację pracy gruczołów łojowych.

Innym zastosowaniem oleju z pestek winogron jest zabezpieczanie końcówek. Tutaj również należy zachować umiar. Odpowiednia ilość produktu nie przeciąża włosów, chroni je, odżywia i nadaje blask.

Można eksperymentować z tym produktem dodając go do masek, odżywek, mieszając z innymi olejami. Moim zdaniem, sprawdzi się pod każdą postacią zarówno na włosach, jak i na skórze. Niestety, moja buteleczka jest zbyt mała, żeby wykonywać pełne olejowanie włosów tym specyfikiem, ale kiedy sięgnę po większe opakowanie, z przyjemnością będę się nim bawiła i wykorzystywała jak tylko się da ;)

Odrobinę olejku wcieram również w moje paznokcie, o czym pisałam już tutaj :)


Cena produktu w sklepie Naturica.pl to 14,70 za 10ml (KLIK!) lub 32,97 za 100ml (KLIK!). Można go kupić również w sklepach spożywczych, jest on powszechnie dostępny. Przy zakupie warto zwrócić uwagę na to, by olej był tłoczony na zimno!

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Olej jest wszechstronny! Nie tylko dobrze nawilża włosy i ciało, ale też świetnie sprawdza się w pielęgnacji twarzy, odżywiając ją, kojąc i łagodząc stany zapalne. Przy dłuższym stosowaniu powinien wyregulować pracę gruczołów łojowych, zmniejszając ilość powstających niedoskonałości i niwelując nadmierne świecenie się twarzy!

2 komentarze:

  1. Bardzo mnie zainteresował, zwłaszcza jako produkt do twarzy :) Uwielbiam olejki w pielęgnacji twarzy, obecnie używam kokosowego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz używam olejku do twarzy i jestem zachwycona :) kokosowego używam teraz do ciała i też jestem bardzo zadowolona :) Pozdrawiam :)

      Usuń