środa, 13 maja 2015

Przesyłka ze sklepu Naturica!

Przypuszczam, że każda z nas uwielbia przesyłki z nowymi kosmetykami ;) Dlatego też bardzo ucieszyłam się na wiadomość, że czeka na mnie paczka ze sklepu Naturica!

Były to moje pierwsze zakupy w tym sklepie. Z firmą podjęłam współpracę blogerską, dzięki czemu otrzymałam produkty BingoSpa 25% taniej :)

sklep internetowy Naturica

Zamówienie złożyłam w czwartek wieczorem, przelew dotarł w piątkowe popołudnie, więc paczka została nadana w poniedziałek. Wybrałam opcję dostawy do paczkomatu, gdyż jest to dla mnie wygodne, szybkie i tańsze niż np. kurier. Informację o możliwości odbioru paczki dostałam dziś (środa) kilka minut przed południem. Nie musiałam więc długo wyczekiwać ;)

Oto co ujrzałam po otwarciu kartonu:



Karta reklamacyjna (nie skorzystam ;) ) i gazety do zabezpieczenia produktów, a pod nimi..


Moje zamówienie, na które składa się:

               ~> Lekki krem brzozowy Sylveco
Musiałam go kupić jak najprędzej, gdyż krem, którego obecnie używam w ogóle mi nie pasuje (recenzja pojawi się do końca tygodnia). Czytałam wiele opinii na temat tego kosmetyku, większość była pozytywna, więc postanowiłam go sprawdzić na własnej skórze :)

               ~> Szampony BingoSpa bez SLS, jeden z olejem arganowym, drugi z keratyną
Mój skalp bardzo nie lubi silnych detergentów, dlatego zdecydowałam się na zakup tych dwóch szamponów. Mają krótkie, przyjemne składy, więc mam nadzieję, że sprawdzą się równie dobrze!

               ~> Olej z pestek winogron 100% BingoSpa
Czytałam sporo o jego cudownych właściwościach, więc skusiłam się na jego zakup i sprawdzenie, co zdziała w moim przypadku :)

               ~> Naturalny łopianowy olej do włosów - wzmacniający, Apteczka Babci Agafii
Przyznam szczerze, że od jakiegoś czasu nie olejowałam włosów i czuję, że potrzebują tego ;) Wybrałam łopianowy - wzmacniający, by nie tylko odżywić włosy, ale i wzmocnić cebulki, zmniejszyć wypadanie i przyspieszyć porost. Wymagania dosyć spore, zobaczymy, co z tego wyniknie ;)

W moim zamówieniu miała znaleźć się również Szybka Odżywka BingoSpa, jednak zabrakło jej na stanie i w hurtowni. Dobrze, że firma od razu o tym poinformowała i zapewniła o wysyłce na swój koszt, gdy tylko się pojawi. Zawsze mogą pojawić się jakieś problemy, braki itp, jednak ważne jest to, żeby z tego dobrze wybrnąć!


Obsługa sklepu Naturica jest bardzo uprzejma (rozmawia się z ludźmi, nie z robotami ;) ), odpowiedzi pojawiają się szybko, nie ma z tym żadnych problemów.

Ogólnie rzecz biorąc, jestem bardzo zadowolona z zakupów w sklepie Naturica (klik!), gdzie można znaleźć wiele różnych naturalnych produktów do pielęgnacji ciała i włosów. Przypuszczam, że jeszcze nie raz tam zajrzę ;)
Tymczasem nie potrafię się doczekać przetestowania każdego z otrzymanych produktów! Ich recenzje z pewnością pojawią się na blogu!

Pomimo współpracy ze sklepem, notka ta powstała w oparciu o moje prawdziwe odczucia i przemyślenia, a nie jest reklamą sklepu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz