środa, 29 kwietnia 2015

Pachnąca przesyłka - Ambasadorka Le Petit Marseiliais

Dzisiaj spotkała mnie bardzo miła niespodzianka! Do moich drzwi zapukał kurier z przesyłką. Oto co zobaczyłam, gdy z podekscytowaniem otwarłam paczkę ;)




Na początek: Ładne, estetyczne pudełko, duże i ciężkie :D Zabezpieczone naklejką z napisem ,,Ambasadorka Le Petit Marseiliais". Aż prosi się o otwarcie! :)



Po podniesieniu wieka, ukazuje się półprzeźroczysty widok pola lawendowego! Świetny pomysł, otwieranie staje się jeszcze ciekawsze, wprowadza nas w nastrój prowansji, do której cały czas odnosi się LPM.



Kolejny etap rozpakowywania- widzimy list, przewodnik, żele pod prysznic i do kąpieli oraz.. opaskę na oczy ;)


Zgodnie z instrukcją, nałożyłam opaskę i powąchałam płyn.. Od razu wyczułam cytrynę, ale nie rozpoznałam werbeny. Drugi żel ma zapach pomarańczy i grejpfruta. Każdy z nich pachnie naprawdę ładnie, świeżo, ale nie sztucznie. 
W ogóle, bardzo spodobał mi się ten pomysł z opaską! Niecodzienne rozwiązania sugerują kreatywność i zaangażowanie firmy, by naprawdę zaskoczyć i rozweselić Ambasadorki, a nie tylko przekazać produkt w zamian za opinię. 

Co jeszcze było w paczce:


Przewodnik po świecie Le Petit Marseiliais oraz list powitalny. Miło się je czyta. Kolejny element pozytywnie nastawiający do całej akcji oraz samej marki.

Oraz najważniejsze:



Ładny zestaw:
Delikatny żel 2w1: pod prysznic i do kąpieli Pomarańcza i Grejpfrut (650ml)
Delikany żel pod prysznic Werbena i Cytryna (400ml)
Kremowy żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy (20 próbek po 10ml)
Mleczko nawilżające Masło Shea, Słodki migdał, Olejek arganowy (20 próbek po 8ml)
Karta dla mojej przyjaciółki z hasłem do rejestracji na stronie abasadorek lpm (10 sztuk)


Podumowując, jestem bardzo szczęśliwa z otrzymanej paczki! LPM robi naprawdę dobre wrażenie, zarówno zawartością paczki, jak i całą ,,otoczką". Zapachy, do których głównie nawiązuje firma, naprawdę kuszą! Z przyjemnością wypróbuję te produkty oraz podzielę się próbkami z przyjaciółkami! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz