środa, 8 kwietnia 2015

Ziaja odżywka intensywna odbudowa do włosów zniszczonych (ceramidy, jojoba) - recenzja

Tą odżywkę kupiłam zupełnie przypadkiem. Będąc na zakupach, wstąpiłam do stacjonarnego sklepu Ziaji. Tam wspomniałam o moim problemie z wypadającymi włosami i Pani poleciła mi szampon ZiajaMed. Do niego była dołączona ta oto odżywka. Szczerze mówiąc, ona bardziej mnie przekonała do zakupu zestawu niż szampon, który obecnie stosuję tylko do oczyszczania około raz na tydzień. Tym oto sposobem odżywka intensywna odbudowa Ziaji gości w mojej łazience już od jakiegoś czasu. Co mogę o niej powiedzieć?


Na początek przyjrzyjmy się, jak wygląda jej skład
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Ceramide 3, Ceramide 5 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Panthenol (B5), Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Trilaureth-4 Phosphate, Cyamopsis Tetragonalobus Gym, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Citric Acid

Na zielono zaznaczyłam składniki wyszczególnione na etykiecie. Trzeba przyznać, że ich miejsca są całkiem dobre, szczególnie ceramidów, choć występuje przed nimi np. silikon (Dimethicone).



Stosowanie i działanie
Odżywkę można spłukiwać lub pozostawić na włosach. U mnie sprawdza się dobrze w obydwu przypadkach. Najczęściej nakładam ją po umyciu na wilgotne włosy. Niewielką ilość wcieram na włosy mniej więcej od ucha w dół, zaczynając od końców. Nie obciąża moich włosów i nie skleja ich. Można powiedzieć, że odpowiednio je dociąża. Bardzo ważne dla mnie jest to, że dzięki tej odżywce moje włosy przestały się elektryzować! Nawet mimo noszenia czapek, szali, swetrów itp., włosy trzymały się w ryzach ;)
Moje włosy nie potrzebowały jakiejś szczególnej regeneracji, jednak odżywka pomogła utrzymać mi je w dobrej kondycji. Są po niej nawilżone i gładkie.
Prawdopodobnie jest to pierwsza odżywka, po której czuję, jakby moje włosy stawały się gęstsze. Myślę, że zawdzięcza to ceramidom, których zadaniem jest uzupełnianie składników budulcowych włosów.
Jej zadaniem jest też zwiększenie wytrzymałości włosów na uszkodzenia. W tym prawdopodobnie mają pomóc zawarte w niej silikony, które tworzą ochronny film na włosach. Dlatego też zazwyczaj jej nie spłukiwałam. Myślę, że tutaj również całkiem dobrze się sprawdziła. W połączeniu z olejowaniem końcówek  pozwoliła mi zachować ich dobry stan.
Jej opakowanie to plastikowa buteleczka z otwarciem typu klik, bardzo wygodna w użyciu. Konsystencja odżywki również jest w sam raz, ani za gęsta, ani nie lejąca.
Warto dodać, że produkt jest bardzo wydajny.



Dostępność i cena
Odżywkę można kupić w stacjonarnych sklepach Ziaji, a także w drogeriach, marketach czy przez internet.
Cena produktu jest bardzo niska - ok. 4,50zł za 200ml! Można ją też dostać np. w zestawie, wówczas wychodzi jeszcze taniej. Patrząc na działanie i wydajność, naprawdę warto wypróbować ;)

Podsumowując
Szczerze polecam wypróbowanie tego produktu. Myślę, że sprawdzi się na każdych włosach o małych i średnich wymaganiach, nie jestem pewna czy byłaby w stanie zregenerować naprawdę zniszczone włosy. Jednak za taką cenę, warto sprawdzić, jak zadziała na Wasze włosy :)

2 komentarze:

  1. Cena dość niska, z pewnością produkt wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na działanie produktu, cena jest bardzo niska :)

      Usuń