czwartek, 20 sierpnia 2015

Jedwab do włosów Marion Natura Silk - recenzja

Hej :) Dzisiaj słów kilka o małym,  ale bardzo ważnym produkcie w pielęgnacji włosów. Pod lupę idzie jedwab Marion Natura Silk.


Produkt jest zamknięty w małej, poręcznej butelce z bardzo wygodnym dozownikiem. Posiada plastikową zakrętkę, którą niestety zgubiłam. Jego pojemność to 15ml.

Oto skład tego specyfiku: Cyclopentasiloxane (and) Dimeticone, Cyclometicone, Isopropyl Myristate, Phenyl Trimethicone, Parfum, Ethyl Ester Of Hydrolized Silk, Panthenol, Simmonsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Poliquaternium - 59 (and)Butylene Glicol, CI. 47000.

Niestety, przed jedwabiem i olejkami widzimy silikony i perfum. Do zabezpieczenia końcówek taka mieszanka jest dobra, ale nie każdy lubi silikony. 

Produkt można nakładać na wilgotne lub suche włosy. Ja zawsze nakładałam jedną kroplę, co zdecydowanie wystarcza na moje końcówki. Kosmetyk posiada ładny, delikatny zapach, który długo utrzymuje się na włosach. Konsystencja jest lekko oleista, nie za rzadka, nie za gęsta. W odpowiedniej ilości, nie skleja włosów. Taki efekt zdarzył mi się tylko raz, kiedy nałożyłam 3 duże krople.


Samo działanie produktu jest jak najbardziej dobre. Wygładza włosy, ułatwia rozczesywanie, sprawia, że są miękkie i przyjemne w dotyku. Chroni nasze kosmyki przed czynnikami zewnętrznymi oraz zabezpiecza przed stylizacją na ciepło. Moim zdaniem, jest wydajny.

Ja mój jedwab kupiłam za ok. 7zł w drogerii Natura, ale można go też dostać w innych drogeriach oraz przez internet.

Jeśli szukacie na swoje końcówki produktu, który łączy w sobie jedwab, odżywcze olejki i ochronne silikony, mogę Wam polecić ten specyfik. Jestem zadowolona z efektu, jaki daje na włosach.

14 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, mi akurat sylikony nie przeszkadzają

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar wypróbować, ale mam wrażenie że lepszy będzie na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, zimą końcówki potrzebują porządnego zabezpieczenia, teraz można wykorzystać olejki :) choć na lato tez jest dobry, np. na wyjazd, bo jest malutki :)

      Usuń
    2. Na wyjazd takie opakowanie jest idealne :) Zmieści się nawet do nie dużej kieszonki :)

      Usuń
    3. Już koniec lata i nigdzie raczej nie wyjadę :( Ale wyląduje u mnie na pewno za miesiąc czy dwa, bo moje obecne serum się kończy.

      Usuń
  3. Ja muszę wykończyć swojego małego Biosilka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i używałam..sprawdzał się dobrze i moje włosy bardzo ten kosmetyk polubiły ale...te sylikony w składzie...heh...bardzo mi nie odpowiadają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie każdemu odpowiadają :( Wtedy dobrze sprawdzają się olejki :)

      Usuń