poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Olejek łopianowy z Olejem arganowym Green Pharmacy - recenzja

Cześć :) Dzisiaj przygotowałam recenzję Olejku łopianowego z Olejem arganowym Green Pharmacy. Bardzo polubiłam olejek łopianowy NAMI, a także olej arganowy, więc pomyślałam, że to będzie idealne połączenie. Czy faktycznie tak było? 


Olejek kusi ceną, ok 7zł za 100ml. Jest dostępny w niektórych drogeriach, aptekach i na internecie.

Skład jest krótki: Helianthus Annuus Seed Oil (olejek słonecznikowy), Argania Spinosa Kemel Oil (olejek arganowy), SC-CO2-extract Arctium Lappa (ekstrakt z łopianu większego), BHT (konserwant, przeciwutleniacz) .

Widzimy, że olej łopianowy i arganowy umieszczone są dopiero za słonecznikowym, co mnie rozczarowało, szczerze mówiąc..

Opakowanie jest plastikowe. Posiada duży otwór, przez który bardzo łatwo może wylać się za duża ilość produktu. Sprzyja temu też rzadka konsystencja olejku. Nie raz zdarzyło mi się wylać i nim pobrudzić.. Pod tym względem zdecydowanie lepiej sprawdzał się olej łopianowy Nami  - z małym otworem i gęstszą konsystencją.



Jego działanie jest całkiem dobre, jednak nie zachwycające. Nawilża i wygładza włosy, jednak nie zauważyłam szybszego porostu (przy regularnym stosowaniu). Posiada delikatny zapach, nie utrzymujący się na włosach. Zmywa się dosyć łatwo, dwa mycia delikatnym szamponem zdecydowanie wystarczą.

Podsumowując, pomimo jego niskiej ceny, nie kupię go ponownie. Jest niewygodny w użyciu oraz nie daje spektakularnych efektów. Wolę zabrać się za testowanie innych olejków :)

Jak zawsze, jestem ciekawa Waszych opinii na temat testowanego specyfiku :)

4 komentarze:

  1. Ja nie używałam nigdy tego olejku ale mogę polecić Ci olejek kokosowy Vatiki.Świetnie nawilża i wygładza włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam już 2 olejki kokosowe, obydwa polubiłam :) za niedługo pojawi się ich rezenzja na blogu :)

      Usuń
    2. No to czekam :) Z chęcia przeczytam :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń